Dziś jest Piątek, 3 maja 2024
Czytania

Biblioteka parafialna

wersja testowa

Tytuły: Wszystkie # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Autorzy: Wszystkie # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 

Sortowanie rosnące Id Sortowanie malejące Sortowanie rosnące Autor Sortowanie malejące Sortowanie rosnące Tytuł Sortowanie malejące Sortowanie rosnące Wydawnictwo Sortowanie malejące Sortowanie rosnące Dział Sortowanie malejące
21669 Ambler T. Marketing od A do Z
Tytuł: Marketing od A do Z
Autor: Ambler T.
Dział: 159.9 - psychologia
Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej szkoły biznesu Kraków 1999
Wydawnictwo Profesjonalnej szkoły biznesu Kraków 1999 159.9 - psychologia
23227 Białecki K. Elementy marketingu eksportowego
Tytuł: Elementy marketingu eksportowego
Autor: Białecki K.
Dział: 159.9 - psychologia
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1970
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1970 159.9 - psychologia
24163 Dach Z. Red. Kontrowersje wokół korzyści i kosztów integracji Polski z Unią Europejską
Tytuł: Kontrowersje wokół korzyści i kosztów integracji Polski z Unią Europejską
Autor: Dach Z. Red.
Dział: 33 - ekonomia
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie Chrzanów 1999
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie Chrzanów 1999 33 - ekonomia
24200 Dietl J. Marketing: wybrane zagadnienia
Tytuł: Marketing: wybrane zagadnienia
Autor: Dietl J.
Dział: 33 - ekonomia
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1977
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1977 33 - ekonomia
25173 Dziwisz S. Kard. wiadectwo
Tytuł: wiadectwo
Autor: Dziwisz S. Kard.
Dział: 929 JP II - życie Jana Pawła II
Wydawnictwo: TBA Komunikacja Marketingowa Sp.z o.o. Warszawa 2007
TBA Komunikacja Marketingowa Sp.z o.o. Warszawa 2007 929 JP II - życie Jana Pawła II
23224 Rogoziński K. red. Marketing usług profesjonalnych: Materiały z drugiej konferencji 22-23 maja 2000 roku : Jakość usług profesjonalnych
Tytuł: Marketing usług profesjonalnych: Materiały z drugiej konferencji 22-23 maja 2000 roku : Jakość usług profesjonalnych
Autor: Rogoziński K. red.
Dział: 159.9 - psychologia
Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu Poznań 2000
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu Poznań 2000 159.9 - psychologia
23223 Rogoziński K. red. Marketing usług profesjonalnych: Materiały z trzeciej międzynarodowej konferencji 21-22 maja 2001 roku: Kultura organizacyjna- osobowość profesjonalisty
Tytuł: Marketing usług profesjonalnych: Materiały z trzeciej międzynarodowej konferencji 21-22 maja 2001 roku: Kultura organizacyjna- osobowość profesjonalisty
Autor: Rogoziński K. red.
Dział: 159.9 - psychologia
Wydawnictwo: Wydano przez Katedra usług: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 2001
Wydano przez Katedra usług: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 2001 159.9 - psychologia
23225 Sztucki T. Marketing: sposób myślenia, system działania
Tytuł: Marketing: sposób myślenia, system działania
Autor: Sztucki T.
Dział: 159.9 - psychologia
Wydawnictwo: Agencja Wydawnicza Placet Warszawa 1992
Agencja Wydawnicza Placet Warszawa 1992 159.9 - psychologia
4472 Westwood, John Marketing plan czyli Jak zdobyć klienta.
Tytuł: Marketing plan czyli Jak zdobyć klienta.
Autor: Westwood, John
Dział: 33 - ekonomia
Wydawnictwo: Warszawa Business Press 1988
ISBN: 8390079852
Hasła przedmiotowe: Marketing ; poradnik; Przedsiębiorstwo ; planowanie ;
Warszawa Business Press 198833 - ekonomia

Znaleziono pozycji: 9



Copyright 2003-2024 © Kongregacja Oratorium Św. Filipa Neri i parafia pw. NMP Matki Kościoła w Poznaniu
stat4u
Kalendarz
Czytania
Kongregacja Oratorium Św. Filipa Neri - Poznań
Siemens Centrale telefoniczne